was posted at 21:08 with 0 comments
Assalamualaikum .. Lame dah tak bukak laman sosial kat laptop nie . Aduduuhh . Nak taip guna keyboard nie pun dah kekokk . Hehhe. Okay ape nak cerita yee kali nie ?? Hmm hmmm pikiaqq pikiaqqqq . Haa okayy jom kite cerite pasal2 soalan yg kerap mmbe2 akan tanya bile chat , jumpe atau tegursapa .. Ape nana buat skrg ? Sihat ke ?? Dah move on ? Dah ade pengganti ? Makin senang hati nampak .. tak sambung blaja ??

Okayy nana jawab .. Ape buat skrg ? Hmm skrg tgh taip entry nie laa . HAHAHHAHAMBAR .. Okayy skrg aku dah kerja as ass tech dekat 1 kilang nie . So far , alhamdulillah laa . Byk perkara aku dah selesai satu demi satu .. Hutang dgn kawan2 , hutang family , duit kerete pon dah mampu bayar sendiri , keperluan sendiri , makan minum pakai semua sendiri2 . Alhamdulillah , takperlu lagi mak abah nak susah kluar duit utk seorang Amanyna :)) Slow slow wish list dah settle . tapi tambah lg bnde baru dlm wishlist T_T nana nana haihhhh .. Sihat ?? Opkos sihat . Sihat sgt2 .. Makin bulat tahu .. taktahu caner nak kecilkan pipi T_T Dulu pakai tudung ade bujur nye , skrg bulat jee . Huaaa.. Dah move on ?? mesti laa . Move on tu dah lame .. Tapi menguji tu tetap ade . Standard laa . Kite kalau ade masalah besar , takkan bole lari , kene hadap die . And take time nak hadap nye .. Takkan seminit ade mslh besar , sesaat jugak kite bole settle kan ?? Normal . Pengganti > Haiyakk , nie soalan2 dari kenalan rapat kami berdue .. Sorry takde pengganti , cume ade yg dlm hati ... Sapa ? Mesti laa family . Hhihihkk . Adee , tapi hati nie belum lagi bersedia . hati nie dah rase bebas , so nak bebas dulu .. Just biarkan and ikut aturan Allah .. Senang hati ?? YESS !! itu mmg betul sgt2 senang hati , byk sgt bnde yg tergalas dibahu nie dah pergi , makin lama makin ringan bahu nie , makin ringan rase hati niee :)) Semua yg baik akan datang , cuma makan masa , dan nak ada usaha .. Sambung study ? inshaAllah , i will .. Ade dlm planning , cuma tggu masa je nie . Amin .

Okayy dah terjawab , dah tahu . Dah jgn tanye , jgn sebok .  Jgn nak kecam .. Hahahha . Sbb aku dah selesa dgn diri aku skrg . Aku ade kemudahan aku sndiri , ade harta aku sndiri (baby Nick) , ada kerja yg cukup sara diri sndiri dan keluarga  aku sikit2 and kawan2 yg supportive dan bebas HUTANG .. So ?? Jgn risau aku dah cukup bahagia dgn life aku .

Sekian dari Montel , bambam , naina , amania , cibot , Ndut , comel AKA nana :) * name pggil yg org kasi -_-''